sunnuntai 26. helmikuuta 2017

Uusi alku

tuija_pieni

Tervetuloa lukemaan uudistunutta blogiani! Tai blogihan on vanha, mutta nyt aloitetaan puhtaalta pöydältä. Mikäli tänne eksyy mahdollisia uusia lukijoita, tässä lyhyesti minusta ja blogini sisällöstä:

Kuka?

Olen kolmekymppinen opiskeleva kotiäiti Tampereelta. Opiskelen tällä hetkellä toista tutkintoani, pääaineenani sosiaalipsykologia. Perheeseeni kuuluu mieheni ja kaksivuotias poikamme. Päiväni kuluvat siis perheen parissa, opiskellessa, urheillessa, tv-sarjoja ja elokuvia tuijotellessa sekä netissä luuhatessa. Olen esteetikko ja rakastan kauniita asioita ja esineitä, mikä on näkynyt vahvasti elossani ja olemisessani aina. Työssä ja opinnoissa olen suuntautunut sosiaalisille aloille, vaikka olen luonteeltani introvertti ja koen monet sosiaaliset tilanteet vaivaannuttavina. Huumorini on mustaa ja musiikilliset mieltymykseni rokimman puoleisia.

Mitä?

Blogini toimii alustana ajatuksille ja ideoille, joita mieleeni putkahtelee. Tällä hetkellä päällimmäisenä mielessäni on juuri ostamamme koti, joten remontointiin ja sisustamiseen liittyviä tekstejä on taatusti luvassa lähiaikoina. Tämän lisäksi kirjoittelen lapsiperhearjesta, opiskelusta sekä työelämään siirtymisestä. Saatan myös sivuta sellaisia aiheita kuten liikunta, kulttuuri ja matkailu, joskin jälkimmäisin aihe on vahvemmin edustettuna minun ja mieheni yhteisessä Dream On! -blogissa. Blogin päivittymistahti on leppoisa ja arjen kiireisiin sovitettu: joskus päivittelen tiiviimmin, joskus harvemmin. En aio ottaa asiasta stressiä.

Kaikki blogini aikaisemmat postaukset on piilotettu, mutta aion välillä julkaista myös vanhoja tekstejäni uudestaan silloin kun se tilanteeseen sattuu sopimaan. Jos siis mieleesi on jäänyt jokin tietty aihe, josta haluaisit lukea uudelleen, vinkkaa siitä minulle! Postaustoiveita saa toki esittää muutenkin.

Tästä se lähtee, tuu mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti